Agencja pozyskała nowego klienta. Będzie odpowiedzialna za stworzenie i realizację strategii PR dla Self Learning Solutions, kompleksowe działania PR w mediach ogólnopolskich, branżowych i regionalnych, prowadzenie biura prasowego firmy, zarządzanie kryzysowe. Grupa BRM będzie też odpowiedzialna za prace redakcyjne, tworzenie contentu oraz działania Personal PR dla Członków Zarządu SLS. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
SLS to innowacyjny fintech założony przez Karola Dziaska i Przemysława Kamińskiego. Ten pierwszy pracował m.in. w Alior Banku, GE Money Bank a także Domu Maklerskim TMS Brokers. Drugi m.in. w Avivie i Grupie GNB. Spotkali się w IPF Digital, międzynarodowej spółce, która w Polsce zarządza m.in. marką hapipożyczki. Przemysław Kamiński pełnił w hapipożyczkach funkcję Country Managera (pod jego skrzydłami firma zanotowała duże wzrosty m.in. kilkakrotnie zwiększyła sprzedaż), Karol Dziasek był tam Szefem Ryzyka.
Ich rozwiązania pomagają w automatyzacji i zarządzaniu przeróżnymi procesami biznesowymi. Silnik decyzyjny, który stworzyli może obsługiwać niemal każdy proces w firmach pożyczkowych, leasingowych, faktoringowych, windykacyjnych a także w bankach i firmach ubezpieczeniowych. W Polsce z ich usług korzystają obecnie fintechy, lendtechy, banki, słowem wszystkie firmy, które chcą korzystać z nowoczesnych technologii, automatyzować procesy biznesowe i ciąć koszty.