Planowanie działań PR, budowanie strategii PR:
- PR korporacyjny
- PR marki
- PR produktu
- Personal PR/personal branding
Media relations:
- Współpraca z dziennikarzami mediów ogólnopolskich, regionalnych, lokalnych, branżowych (wraz z tworzeniem i aktualizowaniem baz danych: prasa, radio, telewizja, Internet)
- Plasowanie klientów, marek oraz kluczowych menedżerów w mediach
- Prowadzenie biura prasowego firmy
- Opracowywanie materiałów prasowych profilowanych pod kątem mediów i grup docelowych
- Tworzenie informacji prasowych, tekstów eksperckich, poradnikowych, notek prasowych, depeszy, zajawek, wywiadów, reportaży
- Opracowywanie materiałów audio i video
- Realizacja sesji zdjęciowych
- Monitoring mediów, sporządzanie raportów medialnych
- Organizacja konferencji prasowych, briefingów, spotkań z dziennikarzami (także online)
Sponsoringi:
- Organizacja imprez sponsoringowych wraz z analizą rynku sponsoringów oraz koncepcją kreatywną wydarzenia
- Umowy sponsoringowe (tworzenie i koordynacja)
- Pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych wydarzenia
- Produkcja materiałów wizualizacyjnych: balonów, banerów, billboardów, ścianek, roll-upów, plakatów, zrywek, ulotek, stoisk promocyjnych wraz z wyposażeniem
- Pośrednictwo w doborze hostess
- Organizacja biura prasowego w miejscu wydarzenia
Imprezy:
- Kompleksowa organizacja eventów, imprez firmowych, spotkań zewnętrznych i wewnętrznych (także w formule online)
- Projekty scenografii, scenariusza wydarzenia, choreografii, dobór oświetlenia, nagłośnienia, sceny, wybór zespołu, kabaretu, aktorów, konferansjera lub innej formuły części artystycznej eventu wraz z cateringiem, obsługą kelnerską oraz zapleczem technicznym
- Serwis fotograficzny oraz video
- Transmisja wydarzenia online lub montaż
Komunikacja wewnętrzna:
- Prasa firmowa drukowana (gazety wewnętrzne) lub online (Intranet, newslettery)
- Inne wydawnictwa firmowe o charakterze wewnętrznym: broszury, instrukcje, podsumowania
- Prasa firmowa elektroniczna (elektroniczne biuletyny firmowe, newslettery dzienne, tygodniowe, miesięczne)
- Wewnętrzna telewizja firmowa. Wydarzenia z życia firmy prezentowane w formie video