Grupa BRM realizuje ogólnopolską kampanię społeczną na zlecenie Hydrex Diagnostics oraz Domowego Laboratorium. Marzec jest Międzynarodowym Miesiącem Profilaktyki Raka Jelita Grubego, ale działania strategiczne związane z projektem zaczęły się już wcześniej. Celem kampanii jest budowanie świadomości dotyczącej raka jelita grubego i zachęcenie Polaków do profilaktyki oraz badań. Ważną kwestią jest również edukacja na temat niepokojących objawów, metod leczenia, odpowiedniej diety.
Jednym z kluczowych elementów kampanii było przeprowadzenie (we współpracy z agencją badawczą SW Research) badania opinii publicznej „Rak jelita grubego oczami Polaków. Mity, prawdy i zaniedbania”. Wyniki badania, wraz z komentarzami lekarzy, psycholożki oraz socjologa, zebraliśmy w obszernym raporcie, który rzuca światło na stan wiedzy społeczeństwa oraz główne bariery w profilaktyce tego nowotworu.
Aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, prowadzimy intensywne działania PR w mediach ogólnopolskich, regionalnych, medycznych, lifestylowych, kobiecych oraz branżowych. W pierwszych dwóch tygodniach kampanii nasze treści dotarły do 5 milionów osób. Kampania potrwa do połowy kwietnia.
Zachęcamy do śledzenia naszych działań i włączenia się w szerzenie świadomości o znaczeniu profilaktyki raka jelita grubego. Pod tym linkiem można znaleźć nie tylko materiały edukacyjne ale również raport z wynikami badania opinii –> https://rakjelita.info