Aktualności

Ogólnopolska kampania edukacyjna o profilaktyce raka jelita grubego dla Hydrex Diagnostics

Grupa BRM realizuje ogólnopolską kampanię społeczną na zlecenie Hydrex Diagnostics oraz Domowego Laboratorium. Marzec jest Międzynarodowym Miesiącem Profilaktyki Raka Jelita Grubego, ale działania strategiczne związane z projektem zaczęły się już wcześniej. Celem kampanii jest budowanie świadomości dotyczącej raka jelita grubego i zachęcenie Polaków do profilaktyki oraz badań. Ważną kwestią jest również edukacja na temat niepokojących objawów, metod leczenia, odpowiedniej diety.

Jednym z kluczowych elementów kampanii było przeprowadzenie (we współpracy z agencją badawczą SW Research) badania opinii publicznej „Rak jelita grubego oczami Polaków. Mity, prawdy i zaniedbania”. Wyniki badania, wraz z komentarzami lekarzy, psycholożki oraz socjologa, zebraliśmy w obszernym raporcie, który rzuca światło na stan wiedzy społeczeństwa oraz główne bariery w profilaktyce tego nowotworu.

Aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, prowadzimy intensywne działania PR w mediach ogólnopolskich, regionalnych, medycznych, lifestylowych, kobiecych oraz branżowych. W pierwszych dwóch tygodniach kampanii nasze treści dotarły do 5 milionów osób. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Zachęcamy do śledzenia naszych działań i włączenia się w szerzenie świadomości o znaczeniu profilaktyki raka jelita grubego. Pod tym linkiem można znaleźć nie tylko materiały edukacyjne ale również raport z wynikami badania opinii –> https://rakjelita.info