Kampania edukacyjna ?Postaw na Słońce? okazała się dużym sukcesem. Na początku przeprowadzono badanie opinii zrealizowane przez TNS Global, które wykazało, że przeciętny Polak wie niewiele o odnawialnych źródłach energii. Nie potrafimy wyjaśnić, co kryje się pod pojęciem ?prosument? oraz jaka jest różnica pomiędzy kolektorami słonecznymi, a modułami fotowoltaicznymi. Dziewięciu na dziesięciu ankietowanych nie zdawało sobie sprawy, że w Polsce istnieją środki publiczne na wspieranie mikroinstalacji fotowoltaicznych. Według wyliczeń przygotowanych przez grupę ekspertów z Politechniki Warszawskiej, ich zainstalowanie może wiązać się z oszczędnością nawet do kilku tysięcy złotych rocznie.
Aby uświadomić Polaków o korzyściach wynikających z odnawialnych źródeł energii Fundacja BOŚ zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii ?Postaw na Słońce? współfinansowanej ze środków NFOŚiGW. W 16 miastach wojewódzkich pojawiły się billboardy z hasłem ?Jestem Prosumentem?, które zaprojektował Andrzej Pągowski. W ciągu dwóch miesięcy ukazało się blisko 300 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Poza publikacjami wypracowanymi ?bezkosztowo? (dzięki typowym narzędziom PR) zrealizowano również kampanię płatną (artykuły sponsorowane) w Newsweeku, Super Expresie i Fakcie. W 2015 roku planowana jest akcja informacyjna w 10 rozgłośniach radiowych w Polsce oraz szereg działań PR w mediach regionalnych.