Fundacja BOŚ startuje z kolejną ogólnopolską kampanią edukacyjną dotyczącą zdrowego żywienia. Z badania przeprowadzonego przez TNS Global (na zlecenie Fundacji BOŚ) wynika bowiem, że Polacy nie przestrzegają podstawowych zasad higieny podczas przygotowywania posiłków. Mimo to 83 proc. jest przekonana, że szybciej zatruje się w restauracji niż we własnej kuchni. Kampania edukacyjna ?Higieniczna Kuchnia? ma uświadomić, że drobnoustroje, które ?zjadamy? na co dzień, są najczęstszą przyczyną zatruć. Za działania PR (media ogólnopolskie, regionalne, lifestylowe i branżowe) odpowiada Grupa BRM. Autorem grafik do projektu „Higieniczna Kuchnia” jest studio prowadzone przez Andrzeja Pągowskiego. Pierwsze publikacje wypracowane przez Agencję PR pojawiły się już w Dzienniku Wschodnim, Głosie Wielkopolskim, Nowej Trybunie Opolskiej, Głosie Szczecińskim, Głosie Koszalińskim i Głosie Pomorza.