Public Relations

PR actions planning and PR strategy development

  • Corporate PR
  • Brand PR
  • Product PR

 

Media relations:

  • Cooperating with journalists, preparing and updating data base for press, radio, TV and Internet
  • Creating press release profiled for media and target groups
  • Producing press information, notes, teasers and interviews
  • Creating editorial, comparative, informative and expert texts
  • Processing VNR, TV and radio recordings
  • Media monitoring and media reports
  • Press Office Management
  • Arranging press conferences, briefings and meetings with journalists

 

Sponsoring:

  • Organizing sponsored events with sponsoring market analysis and creative concept of the event
  • Producing visual kits: balloons, banners, billboards, stands, roll-ups, posters, leaflets and equipped promotional stands
  • Arranging hostess/host
  • Organizing press office in the place of event

 

Events:

  • Complex organization of events and business meetings.
  • Creating scenography projects, scenario and artistic formula of the event.
  • Arranging lighting, sound system, stage, music groups, cabaret and announcers or catering, waiting staff and technical services.
  • Photo and Video services.

 

Internal Communication:

  • Corporate press (internal magazines) ; Other internal corporate publishing i.e.: brochures, guidelines, summaries
  • Corporate e-press (e-bulletins, daily, weekly or monthly  newsletters)
  • Internal Corporate TV

POL.

 

Planowanie działań PR, budowanie strategii PR: 

  • PR korporacyjny
  • PR marki
  • PR produktu

 

Media relations:

  • Współpraca z dziennikarzami wraz z tworzeniem i aktualizowaniem baz danych: prasa, radio, telewizja, Internet
  • Opracowywanie materiałów prasowych profilowanych pod kątem mediów, grup docelowych
  • Tworzenie informacji prasowych, notatek, zajawek, wywiadów.
  • Przygotowywanie tekstów redakcyjnych, porównawczych, poradnikowych, eksperckich itd.
  • Opracowywanie VNR (video news release), nagrań TV, oraz eksperckich dźwięków radiowych
  • Monitoring mediów, sporządzanie raportów medialnych
  • Prowadzenie biura prasowego firmy
  • Organizacja konferencji prasowych, briefingów, spotkań z dziennikarzami

 

Sponsoringi:

  • Organizacja imprez sponsoringowych wraz z analizą rynku sponsoringów oraz koncepcją kreatywną wydarzenia
  • Umowy sponsoringowe ? tworzenie i koordynacja Partnerzy i patroni medialni wydarzenia ? organizacja
  • Produkcja materiałów wizualizacyjnych: balonów, banerów, billboardów, ścianek, roll-upów, plakatów, zrywek, ulotek, stoisk promocyjnych wraz z wyposażeniem
  • Pośrednictwo w doborze hostess
  • Organizacja biura prasowego w miejscu wydarzenia

 

Imprezy:

  • Kompleksowa organizacja eventów, imprez, firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
  • Projekty scenografii, scenariusza wydarzenia, dobór oświetlenia, nagłośnienia, sceny, wybór zespołu, kabaretu, konferansjera lub innej formuły części artystycznej eventu wraz z cateringiem, obsługą kelnerską oraz techniczną
  • Serwis fotograficzny oraz wideo.

 

Komunikacja wewnętrzna:

  • Prasa firmowa drukowana (gazety wewnętrzne)
  • Inne wydawnictwa firmowe o charakterze wewnętrznym: broszury, instrukcje, podsumowania
  • Prasa firmowa elektroniczna (elektroniczne biuletyny firmowe, newslettery dzienne, tygodniowe, miesięczne)
  • Wewnętrzna telewizja firmowa. Wydarzenia z życia firmy prezentowane w formie wideo.