Public Relations

Planowanie działań PR, budowanie strategii PR: 

  • PR korporacyjny
  • PR marki
  • PR produktu
  • Personal PR/personal branding

Media relations:

  • Współpraca z dziennikarzami mediów ogólnopolskich, regionalnych, lokalnych, branżowych (wraz z tworzeniem i aktualizowaniem baz danych: prasa, radio, telewizja, Internet)
  • Plasowanie klientów, marek oraz kluczowych menedżerów w mediach
  • Prowadzenie biura prasowego firmy
  • Opracowywanie materiałów prasowych profilowanych pod kątem mediów i grup docelowych
  • Tworzenie informacji prasowych, tekstów eksperckich, poradnikowych, notek prasowych, depeszy, zajawek, wywiadów, reportaży
  • Opracowywanie materiałów audio i video
  • Realizacja sesji zdjęciowych
  • Monitoring mediów, sporządzanie raportów medialnych
  • Organizacja konferencji prasowych, briefingów, spotkań z dziennikarzami (także online)

Sponsoringi:

  • Organizacja imprez sponsoringowych wraz z analizą rynku sponsoringów oraz koncepcją kreatywną wydarzenia
  • Umowy sponsoringowe (tworzenie i koordynacja)
  • Pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych wydarzenia
  • Produkcja materiałów wizualizacyjnych: balonów, banerów, billboardów, ścianek, roll-upów, plakatów, zrywek, ulotek, stoisk promocyjnych wraz z wyposażeniem
  • Pośrednictwo w doborze hostess
  • Organizacja biura prasowego w miejscu wydarzenia

Imprezy:

  • Kompleksowa organizacja eventów, imprez firmowych, spotkań zewnętrznych i wewnętrznych (także w formule online)
  • Projekty scenografii, scenariusza wydarzenia, choreografii, dobór oświetlenia, nagłośnienia, sceny, wybór zespołu, kabaretu, aktorów, konferansjera lub innej formuły części artystycznej eventu wraz z cateringiem, obsługą kelnerską oraz zapleczem technicznym
  • Serwis fotograficzny oraz video
  • Transmisja wydarzenia online lub montaż

 

Komunikacja wewnętrzna:

  • Prasa firmowa drukowana (gazety wewnętrzne) lub online (Intranet, newslettery)
  • Inne wydawnictwa firmowe o charakterze wewnętrznym: broszury, instrukcje, podsumowania
  • Prasa firmowa elektroniczna (elektroniczne biuletyny firmowe, newslettery dzienne, tygodniowe, miesięczne)
  • Wewnętrzna telewizja firmowa. Wydarzenia z życia firmy prezentowane w formie video